Osa-M alajagu G jätkuvat lennukõlblikkust korraldava organisatsiooni (CAMO) sertifikaati (EASA vorm 14) peab taotlema õhusõidukite käitamiseks ärilises lennutranspordis või kui soovite osutada õhusõidukite jätkuva lennukõlblikkuse korraldamise teenust.
Osa-145 hooldusorganisatsiooni sertifikaati (EASA vorm 3-145) on vaja taotleda, kui soovite hooldada ärilises lennutranspordis kasutatavaid õhusõidukeid, suuri lennukeid (MTOM > 5700 kg), mitmemootorilisi koptereid või nendele paigaldamiseks mõeldud komponente.
Lennuamet väljastab Osa-147 lennundustehniliste töötajate koolitusorganisatsiooni sertifikaate organisatsioonidele, mille peamine tegevuskoht on Eestis. Osa-147 koolitusorganisatsiooni sertifikaat on vajalik lennundustehniliste töötajate koolitamiseks ja eksamineerimiseks Osa-66 nõuete kohaselt. Sertifikaat kinnitab, et koolitaja talitused, seadmed, rajatised, varustus ning personal vastab Euroopa Komisjoni määruse (EL) nr 1321/2014 lisa IV (Osa-147) nõuetele.
Iga õhusõiduki hooldamine korraldatakse kooskõlas õhusõiduki hooldusprogrammiga. Õhusõiduki hooldusprogrammi ja kõik selle muudatused kinnitab Lennuamet. Sertifitseeritud jätkuvat lennukõlblikkust korraldav organisatsioon võib õhusõiduki hooldusprogrammi ja selle muudatused kinnitada käsiraamatus kirjeldatud kaudse kinnitamise menetluse teel.
Lennuamet väljastab lennulube Eesti tsiviilõhusõidukite registris olevatele või sinna registreeritavatele õhusõidukitele, mis ei vasta või mille puhul ei ole tõestatud vastavust kohaldatavatele lennukõlblikkusnõuetele, kuid millega võib loas määratletud tingimustel ohutult lennata.
Muudatustööks õhusõidukil nimetatakse ükskõik millist muudatust õhusõidukil, mille käigus muutub õhusõiduki ehitus, konfiguratsiooni, spetsifikatsiooni ja/või käitamisnõuded erinevaks õhusõiduki tüübisertifikaadiga kinnitatud tüübiprojektist.